Träningsdagbok 2 januari, Fitnessfigten dag 2

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-03 / 08:56:45
Det blev inte av att jag skrev något inlägg igår, var bara så trött så jag inte riktigt orkade starta datorn och starta igång tankeverksamheten efter en lång dag.
 
Som rubriken avslöjar så var det andra dagen med Fitnessfighten igår. Jag följde kostprogrammet slaviskt och likaså träningen. De tre första dagarna är det samma träningsupplägg, men körde den andra varianten igår så blev som ett helt annat träningspass. När man tränar hemma, vilken jag gjorde igår också så kan man välja att köra cardio 90 sekunder var tredje övning istället för rakt av tio minuter. Som sagt, det blev ett helt annat träningspass och oj så svettigt. Hela passet tog lite längre tid, vet dock inte riktigt varför. Men tror att jag allt som allt tränade 75 minuter.
 
Efter gårdagens träningspass var jag helt slut. Armarna var som spaghetti, och inte ens en timme senare hade mjölksyran släppt. Låren brändes. Jag var HELT säker på att jag skulle vakna med världens dödliga träningsvärk. Men nej. Jag förstår inte vart min träningsvärk har tagit vägen. Förut hade jag sånna smärtor så vissa rörelser var totalt omöjliga. Saknar det :/
 
Igår blev det Chilikyckling med pestocreme och bulgurpytt enligt ett recept från Fitnessfigten.
 
Hann röra runt maten på tallriken innan jag fotade, därför det ser så geggigt ut.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA