Fitnessfighten dag 30 - Sista dagen

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-30 / 18:50:13
Idag känner jag mig lite extra glad. Är dock väldigt trött, skulle nog kunna somna stående. Men extra glad, ja lite i allafall. Det är nämligen den allra sista dagen på Fitnessfighten idag. Nu ska jag väl nästan stolt kunna meddela att jag följt hela kostplanen och träningsprogrammet till PUNKT OCH PRICKA.
Ska försöka mig på att skriva en liten summering av det hela, inte just nu dock. Vet ju själv inte vilka resultat jag fått. Vägning och mätning tar jag imorgon när jag går upp. Spännande, har ju varken vägt eller mätt mig en enda gång under Fitnessfighten.
 
Imorse hängde jag på låset till gymmet. Klockan 6 öppnade dom och då hann jag träna mitt program innan jag skulle till jobbet 8-16. Det var ett väldigt rörigt träningsupplägg idag, hela programmet var ändrat och inte ens upplägget var detsamma. Det var lite rörigt när jag gick upp klockan fem imorse och skulle se vad som var dagens nya övning. Nyvaken och morgontrött var det inte enkelt att förstå!
 
Jag är väldigt taggad men samtidigt lite "rädd" inför imorgon. Då börjar mitt liv med att jag på egna ben ska få ihop träning och kost på ett vettigt sätt. Eller helt ensam är jag inte, har ett fantastiskt stöd av Emelie. Guldvärt!
 
Nu rundar jag av här. Blir förhoppningsvis en lugn och tidig kväll i soffan.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA