Fitnessfighten dag 29

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-29 / 10:11:00
Nyduschad och klar med dagens träning sitter jag här. Är jobb 12-20.45 som gäller idag. Var nere på gymmet tidigt idag, så otroligt skönt att hinna komma hem och duscha och fixa iordning sig innan det är dags för jobb!
Nu har jag bara ett träningspass kvar med Fitnessfighten. Jag kan stolt säga att jag följt hela Fitnessfighten till punkt och pricka, både kostplanen och träningsprogrammet. Jag säger ingenting än, har ju resten av dagen kvar och morgondagen. Det enda vore väl om man åkte på världens magsjuka ikväll. Fast som jag känner mig själv skulle jag nog ändå köra sista träningspasset..
 
1,5 dag kvar alltså, det betyder fyra riktiga måltider. Det sköna är att jag har matlådor klart!
 
Får se hur jag gör med morgondagens träning. Jobbar 8-16, är lite sugen på att dra till gymmet innan. De öppnar 6, alltså har jag en timme på mig att göra hela programmet innan jag måste duscha och fixa mig. Oftast så tar programmet en timme och fem-tio minuter för mig. Vet inte om jag skulle känna mig stressad. Har nämligen ingen lust att åka till gymmet när jag slutar 16. Lär ju vara proppat med folk.
 
 
Nytt träningslinne på gymmet idag igen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA