Fitnessfighten dag 28

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-28 / 18:45:41
Morgonträning idag som vanligt, så otroligt skönt! Blev upplägget med två tio minuters cardio, och idag körde jag faktiskt rodd på en av dom. Det var länge sen! Var jobbigare än vad jag kom ihåg, haha!
Har idag mått mycket bättre i skallen än igår, men man känner att kroppen går på den sista energin nu med så få kalorier per dag i förhållande till hur mycket jag tränar.
 
2 dagar kvar..
 
Efter träningen var det storhandling som gällde, skönt att fylla på i skåpen.
 
Och förutom att jobba heltid, träna varje dag, och ha en familj på två barn och man så kände jag att det var läge för mer. Haha, vi ska göra om här hemma lite.
 
 
Här är Mini i full fart med att riva tapeter.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA