micoach

KATEGORI: micoach | 2012-09-11 / 18:34:32
Som jag berättade igår så har jag bestämt mig för att springa Tjejmilen nästa år. Jag kan inte springa många meter i dagsläget så blir att börja från scratch.
 
Till min hjälp har jag laddat ner appen micoach och lagt upp ett träningsschema. Med två pass i veckan så ska jag tydligen tillslut lyckats springa en mil.
 
Någon som provat på micoach?
 
Den här veckan blir det säkert bara ett pass, eftersom jag vabbar för Mini så går det inte riktigt med två. Men på lördag på min långrast på jobbet hade jag tänkt ta det första passet.
Kommentarer

Oj, 65 kg!! Det blir jag imponerad av! Själv klagar jag på de 8 kilona jag har kvar efter två graviditeter (fast jag gör inget för att bli av med dem).

Lycka till med tjejmilen! Själv kan jag inte springa en meter utan att bli helt flåsig :-)

Svar: Tacktack!Haha ja i dagsläget kan jag inte springa många meter utan att nästan tuppa av. Får bli löpträning nu också på högsta nivå!
Laura

Skrivet den 11 September, 2012 - 19:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA