Dagens träning

KATEGORI: Träning | 2012-09-19 / 10:51:59
Det gick bättre än förväntat på zumban igår med träningsvärken, inte självaste träningen som gjorde ont utan typ när man skulle dricka vatten och sen när det var dags att ta sig ner på golvet för pilates och stretching. Men till och med pilatesen klarade jag av!
 
Idag är det lite bättre, känns som f*n fortfarande, men det som är allra värst är att sätta sig ner.. Blir intressant att se hur jag tar mig in i bilen, haha!
 
Dagens träning idag har varit 30-minuters fettförbränningsprogram på crosstrainern innan frukost, samma program engång till efter att jag lämnat barnen på dagis och så passade jag på att göra alla övningar som jag fick i uppgift av min PT till nästa vecka.
 
Färdigtränad och nyduschad, förberett matlåda till jobbet ikväll då jag jobbar kvällspass. Ska fixa iordning mig och äta lunch här hemma innan jag åker en sväng förbi apoteket för att köpa ormsalva innan jobbet. Någon som testat det mot träningsvärk?
 
Önska mig lycka till på jobbet med denna träningsvärk!
Kommentarer

Ja, för det mesta handlar det bara om att bli varm och sen känns den ju knappt :-)

Skönt att det går bra för dig!

Skrivet den 19 September, 2012 - 16:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA