Angående crosstrainern

KATEGORI: Träning | 2012-09-11 / 16:03:00
Skrev ju förra veckan om min historia som The Crosstrainer killer och berättade ju då att jag väntar på en ny crosstrainern efter att ha fått en trasig levererad till mig. Blev ju lovad att få en så fort som möjligt. Efter att det gått 1,5 vecka igår så hörde jag av mig igen och sa till dom att jag antingen vill ha en ny crosstrainer omedelbart eller pengarna tillbaka omedelbart! Och pengarna tillbaka blir det.
 
Fick sätta mig och leta efter en ny crosstrainer att beställa då eftersom jag verkligen SKA ha en. Det har varit min räddning i många år och nu utan en känner jag mig så stel och deprimerad nästan :P
 
Här är min nya skönhet (crosstrainern alltså, inte tjejen fast hon är ju snygg också!) som jag hoppas kommer hem till mig snart!
Bilden är tagen här:
http://www.sporttema.se/crosstrainer-Christopeit-Sport/crosstrainer-am6.php?l=54366&s=54366
 
Självklart där jag beställt den också.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA