Underkropp på gym, 4e oktober

KATEGORI: Träning | 2012-10-04 / 19:43:21
Torsdag idag (antagligen onödigt att påpeka) och för mig betyder det enligt träningsschemat att det är träning av underkropp på gym som gäller.
Efter dagens jobbpass så åkte jag och hämtade hem bilen och begav mig sedan till gymmet.
 
Det var första gången för mig som jag körde det här underkroppsprogrammet. Några av övningarna fasade jag för, som till exempel fällkniven och en där man har en boll bakom ryggen och glider ner på ett ben till 90 graders vinkel. Det var ett tufft program! Mycket tuffare än förväntat. Det KÄNDES! Och KÄNNS nu också. Morgondagen är inte jag så positiv för.. Har redan träningsvärk i magen, hur blir det då imorgon tro?
Flera av övningarna var så tunga att jag stod och svor och stönade för mig själv och var beredd på att ge upp vilken sekund som helst. Men det gjorde jag inte! Jag gick igenom hela programmet precis som det var skrivet.
 
Det fanns en övning (en som faktiskt var för armar/rygg som jag även har på mitt överkroppsprogram) som jag riktigt tog i! Jag ökade kilona maaaaaassor och klarade det! Ännu ett bevis på att jag MÅSTE köra tyngre vikter på mitt överkroppsprogram nästa gång!
 
Som vanligt känns det skönt när träningen är gjord. Stolt och imponerad över mig själv hur pass bra jag lyckas kombinera heltidsjobb/småbarnslivet/träning så bra!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA