Två intervallövningar + 75 minuter box

KATEGORI: Träning | 2012-11-04 / 19:03:58
Idag på träningsschemat stod det två övningar från intervallprogrammet. Skulle ändå träna med Emelie på Sats i Väsby så åkte dit och gjorde övningarna. Idag valde jag att ro i tabata och att jogga på Bosuboll i tabata. Gick bra fast jag är lite skeptisk till övningar där man ska hoppa eller springa på Bosubollen, får för mig att den ska gå sönder. Haha.
 
Efter övningarna stod det 75 minuter box på tur. Och som tidigare nämnt hade jag Emelie som sällskap, skönt eftersom just box är ett sånt pass som jag inte har någon lust att gå på utan sällskap. Var ett jätteroligt pass, tycker det var mycket bättre än det boxpasset jag vart på här i Märsta. Inte alls lika mycket folk, mer mänsklig passledare (eller vad det nu heter?) och på något sätt bara mer lockande! Ska absolut gå fler gånger, satsar på varje söndag som inte krockar med jobb och som jag får sällskap av Emelie!
 
Får se om det känns i armarna imorgon. Älskar i allafall att komma ut från ett pass och vara genomsvettig och slutkörd. Lovely!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA