Möhippan

KATEGORI: Vänner | 2012-11-09 / 09:03:15
Som jag skrev i ett snabbt inlägg igår så vart det en spontan date med Emelie. Jag fick ju tillbaka min älskade bil i onsdags så nu kan man leva lite mer fritt och spontant igen. Eftersom vi bestämde oss lite sent och plötsligt att vi skulle äta middag och gå på bio så blev det lite småstressigt, men vi hann!
 
Åkte och hämtade E innan bilen brummade iväg till Kista. En snabb middag innan filmen, för mig fick det bli det som jag för det mesta väljer i Kista, nämligen kyckling santa fe, mums!
Till filmen köpte vi en varsin chailatte som snacks :) Precis innan filmen började så sa E att hon i allafall hört att filmen ska vara rolig. Och rolig, ja det var det den ju! Var flera gånger som jag faktiskt till och med skrattade lite högt. Och själva storyn, det var ju en ganska typisk amerikansk komedi kan man ju lungt säga i allafall! Vet inte riktigt vem jag ska identifiera mig med i filmen, var nog två av karaktärerna som var en bra blandning av mig! Haha!
 
Var en riktigt trevlig kväll. Nu när jag inte jobbar så blir det lite drygt att sitta hemma varje kväll, det är ju inte jag van vid! Jag ska ju jobba och träna på kvällarna och vara hemma max två kvällar i veckan! Men nu tränar jag ju alltid på dagtid för att ha något att göra, och då får ju mannen min mer tid för mig. Fast varje kväll, börjar bli lite tjatigt ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA