Hur kan någon som är så smart som jag var så otroligt korkad?

KATEGORI: Evelina | 2012-11-12 / 09:37:27
... Dagens rubrik är ett citat från Mumintrollet som Mini sitter och tittar på. Har alltså en sjuk bebi idag som är hemma med mig, storebror har vi lämnat på dagis så han får busa av sig där.
 
Gårdagen slutade inte så bra för mig. Strax innan middagen började jag få riktigt ont, i denna evigt envisa ischias som jag avskyr av hela mitt hjärta. Du eländiga j*vla skit som gör mitt liv till ett rent helvete vissa dagar. Jag hatar dig.
Hela mitt kvällshumör blev förstört. Jag har inget tålamod, sitter och plågas av smärtor vid kvällsmaten med barnen och tål inte det minsta ljud från barnen. Jag blir helt förstörd, en hemskt ond och arg person. Det är inte rättvist mot min familj, mina älskade barn förtjänar så mycket bättre. Mina älskade hjärtan.
 
Idag har jag i allafall ringt sjukgymnasten och bett henne ringa mig, hoppas att hon hör av sig snart. Det här är inte mänskligt längre. Många har föreslagit att jag ska gå till en kiropraktor, ska se vad sjukgymnasten säger om det. Och om jag ska vara helt ärlig så är jag livrädd, livrädd för att låta en kiropraktor lägga händerna på min redan onda och skadade kropp.
 
Men om kiropraktorn är lösningen, mitt sista hopp så kanske det är värt det.
 
 
Mina älsklingar, ni är så vackra.
Kommentarer

Rygg bekymmer är inge kul alls! Ischias är ingen lek de.. Gör förbannat ont å då har jag inte stora besvär utan kan känna av de om jag suttit illa länge..

Hoppas ni hittar nån lösning! Och krya på den lilla! Kram

Svar: Ja nej usch, man blir ju helt förstörd :/Tack, fick en tid till sjukgymnasten på torsdag, hoppas på något då!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 10:00
Therese - nybliven tvåbarnsmamma  http://minbebis.com/blogg/hostherese/

Ja, sover de för mkt blir man ju orolig av den anledningen! Oftast vaknar man ju ändå för att titta till dem.

Svar: Hehe jo exakt!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 12:36

Sv: Ja, det kanske inte är en jättebra idé med en massa stenar liggandes när man har småbarn ;)

Svar: Haha näe..
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 12:37

Vilken stor skillnad på de två bilderna i din header, häftigt!

Svar: Ja verkligen!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 13:26

Låter inget vidare, hoppas att det löser sig!

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 14:10

Vad fina dom är!

Svar: Tack :)
Laura

Skrivet den 13 November, 2012 - 18:03

Förstår känslan där, rädsla för vilken typ av hjälp som ska behövas. Och att humöret skiftar, man blir ju tokig! Söta barn har du iallafall, vilka guldklimpar! :)

Svar: Ja usch :/
Laura

Skrivet den 14 November, 2012 - 08:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA