29 november, underkropp

KATEGORI: Träning | 2012-11-29 / 14:32:08
Idag begav jag mig till Väsby i Sats för att träna med Emelie, vi hade helt olika program dock så det enda jag märkte av henne under hela träningen var på uppvärmningen på bandet. Sedan var vi på helt olika ställen, men man visste ju i allafall att man hade sitt moraliska stöd där, hehe.
 
Som rubriken säger så var det underkropp som fick känna på stryk idag. Och med tanke på den träningsvärk jag har i låren så gick det väldigt bra, även med denna hemska mensvärk. Det enda jag störde mig på var att jag inte förstod vikterna på maskinerna i Väsby.. De står helt annorlunda mot här på hemmaplan, så blev mycket gissningar. Får fråga E om hjälp nästa gång!
Pressade även in veckans utmaning i form av 20 armhävningar varje dag.
 
Underkroppsprogrammet börjar kännas lite väl lätt nu så det känns skönt med den nya månaden som kommer med nya träningsprogram.
 
Efter träningen gick jag och Emelie och åt thailunch, mums!
Kommentarer

Ska du fråga mig om hjälp som i princip aaaaldrig tränar med maskiner? Haha! Du får prova dig fram, det gör jag :-)

Svar: ;D
Laura

Skrivet den 29 November, 2012 - 15:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA