27 november, Afro + SatsCore

KATEGORI: Träning | 2012-11-27 / 14:18:42
När jag klev ut ut porten imorse såg jag att regnet öste ner. Jag fortsatte vara envis, har jag bestämt mig för att promenera ner till Sats då gör jag det, oavsett väder! Lite stolt får jag vara, jag skulle ju lika gärna kunna skita i promenaden och istället ta bilen ner. Tänk så mycket smidigare och varmare det skulle vara!
 
Idag flöt det mycket bättre på Afron. Förra veckan kände jag mig väldigt snurrig och inte alls med, därav hängde jag inte med i stegen för fem öre. Men idag var det andra bullar! Stegen satt bra och kände ett bra flow genom hela passet.
 
Som vanligt efter Afron så blir det SatsCore på tisdagar. Och där, där kände jag av träningsvärken från gårdagens överkroppsprogram och Shapen! Benen och armarna, aj! Men vad är bättre mot träningsvärk än att plåga musklerna lite mer? ;) Haha. Jag gjorde då gott jag kunde, och det gick super! Idag vågade jag även testa ett av mina mål som jag haft på Coren, och vet ni? JAG FIXADE DET! Ännu ett mål som jag kan stryka från listan, happy!
 
Tyvärr hade inte regnet slutat så blev en ordentligt blöt promenad hem. För buss, det skulle jag ALDRIG i hela mitt liv ta!
Kommentarer

Hähä... Förutom när du ska på bus inne i stan ;-)

Grymt jobbat med krossandet av mål! Hur går det med armhävningarna?

Svar: ;)Haha, jodå.. Det går ;P
Laura

Skrivet den 27 November, 2012 - 16:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA