21a november, löpträning

KATEGORI: Löpträning | 2012-11-21 / 12:33:28
Skrev tidigare att micoach nu skulle vara ett avslutat kapitel och att jag väljer att löpträna på annat sätt. Välkomna till denna nya kategori, löpträning. Jag kommer istället för micoach köra lite fritt istället.
Kommer alltid att börja med uppvärmning fem minuter och sedan springa sålänge jag orkar. Ska försöka springa 3-4 gånger i veckan.
 
Igår klarade jag ju mitt mål, att klara av att springa 1km innan 30 november. Igår klarade jag 1,4km.
 
Idag var dagens träning just löpträning.
Började med fem minuter rask promenad.
Sedan sprang jag 1,12 km.
Avslutade med fem minuter rask promenad.
 
Idag var det jobbigare än igår, nämligen så sa mina lungor ifrån idag och därför stoppade jag vid 1,12 km.
 
Men det känns så sjukt bra att kunna springa över kilometern!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA