16e november, spinning

KATEGORI: Träning | 2012-11-16 / 14:14:00
Eftersom det var möte på dagis på morgonen så hann jag inte gå på Pilatesen som jag brukar på fredagar innan spinningen. Så det blev bara spinning idag, plus promenaden fram och tillbaka från Sats.
 
Jag gillar mina promenader som jag tar. Man får gå i friska luften och rensa tankarna, mycket rensning behövs!
 
Av någon anledning var jag lite ofokuserad på spinningen och missade att sakta ner vid vissa tempohöjningar, men aja, då fick man köra extra hårt extra länge.
 
Tror även att jag kände av min inflammerade muskel..? En sån kan väl inte vara svår för den helande kiropraktorn att bota? Han körde ju redan första delen av laserbehandlingen igår. Hoppas.
 
 
Vill du komma med ett "Dagens citat"? Spana in min nya kategori 'Dagens citat' där ni kan lämna ett valfritt citat som ni gillar. Publicerar ett inlägg per dag med ditt namn eller din blogg.
Kommentarer

Den kommer må bättre, men som sagt... Var sak har sin tid :-)

Skrivet den 16 November, 2012 - 15:44
EMMAS!  http://eemma.se/

sv: nej eller hur:D

Skrivet den 16 November, 2012 - 18:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA