Sex and the city

KATEGORI: Vänner | 2012-12-08 / 11:53:25
Som tidigare skrivet så var mannen min på julbord med jobbet igår. Som sällskap fick jag Emelie, skönt slappt sällskap. Kan man ligga i soffan och slappa.
 
Vi åt lite tacos först och barnen var lyckliga över att ha henne här. Jag har faktiskt inte varit ensam med barnen en kväll sen ungefär augusti-september 2011! Innan det var jag oftast hemma själv med dom på kvällarna 4-5 kvällar i veckan eftersom mannen min jobbade, men sen bytte han bransch. Så var bra att jag hade Emelie som en trygget, haha :p
Och som den trogna pappasflicka som Mini är så var det ju bra. Jag får nämligen inte lägga Mini, så var Emelie som fick byta om till pyjamas och smörja kinder. Men sen så trotsade hon ändå hela kvällen, och trött och seg som jag var så orkade jag inte bråka.
Så Mini satt uppe med oss och kollade på Sex and the city, 23.30 gav Mini upp och sa att hon ville sova.
Synd att det inte betydde sovmorgon för hennes del.
 
Jag hade i allafall en mysig kväll men trevligt sällskap och bästa serien någonsin!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA