Jag och Mini

KATEGORI: Evelina | 2012-12-05 / 09:22:38
Imorse gick jag upp som vanligt vid 6.30, förberedde frukosten men inget barn kom upp. Först vid 8 vaknade K. Då hade jag hunnit äta och börja städa.
8.30 hörde jag att Mini låg och pratade för sig själv i sängen "Ina ledsen" hörde jag henne säga och gick in till henne.
Mina barn brukar vakna vid 6 så det här var verkligen annorlunda. Mini kom upp och vägrade frukost. Ingen feber och inte ont nånstans, men på tom mage och att hon sov så länge bestämde jag mig för att ha henne hemma. Ringde min mamma som gick med K till förskolan samtidigt som hon skulle till jobbet.
 
 
 
Jag hade ändå inge storslagna planer idag, min PT kommer men det stör inte att ha Mini hemma. Och så tänkte jag hälsa på på jobbet. Men i denna snöstorm vet jag inte, och i så fall kan Mini följa med.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA