4 december, överkropp + SatsCore

KATEGORI: Träning | 2012-12-04 / 19:30:20
Löpträning som uppvärmning, snacka om att krossa rekord! Mer om det strax.
 
Idag var det premiär för detta överkroppsprogram eftersom det är en ny månad. Det var många nya övningar så kände mig rätt nervös(?), haha kanske inte nervös men alltid roligt att få prova på nya saker. Axelpress tyckte jag var lite annorlunda, inte haft den övningen förut men det kommer nog sitta tillslut. Sen fanns det en övning som jag inte riktigt förstod, får fråga min PT om den imorgon så att jag kan göra den rätt framöver. Det som alltid är lite spännande med elt nya övningar är att jag aldrig har den minsta aning om hur mycket vikter jag kan tänkas klara av på just den. Då får man helt enkelt stå där och prova ut vad som verkar passa.
Det kändes som ett roligt program, även om jag måste ta mig till den delen av gymmet som är lite udda för mig (där alla rejäla spännisar håller till ;) ). Haha, skulle kunna gå till nedervåningen och köra men nu var jag ju ändå uppe så lika bra att fortsätta. Någon kommer ha träningsvärk imorgon..
 
Efter att ha kört klart överkroppen så gick jag på mitt favoritpass, SatsCore. Älskar både musiken och instruktören så är superkul att gå på det passet. Och idag hade jag dessutom sällskap både lite på gymmet och på SatsCore. Alltid lite extra kul.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA