2 december, 2 intervallövningar

KATEGORI: Träning | 2012-12-02 / 19:51:43
Idag på träningsschemat stod det 2 intervallövningar, passade på att välja sånna som passar bra att göra hemma. Svettigt och hög puls blev det, perfa!
 
Första övningen var armhävningar a lá tabata. De första vändorna kände jag "Åh, lätt som en pannkaka. Veckans övning måste ha hjälpt massor", sen helt plötsligt vände det och jag höll på att tuppa av. Haha!
 
Andra övningen var bearcrawl framåt och även denna i tabata. Det var samma sak här, första vändorna var hur enkla som helst för att sedan bli sjukt tuffa.
 
Mannen min kom till och med in i vardagsrummet och frågade "Håller du på och dör eller vad är det som händer?". Haha, ja det var tungt och svettigt.
 
Och tyvärr så har jag sjukt ont i min muskelinflammtion :/
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA