19 december yoga med uppvärmning

KATEGORI: Träning | 2012-12-19 / 11:56:07
Imorse när jag vaknade var jag stel som en pinne. Kunde inte luta överkroppen fram det minsta. 
Gav mig ändå iväg på träning efter att jag lämnat barnen på dagis. 
 
Jag var på plats väldigt tidigt så passade på att värma upp på bandet med tio minuters gång med 2% lutning innan jag gjorde övningarna från sjukgymnasten och gick sedan till dagens pass, nämligen yoga.
Kroppen, främst ryggen var riktigt stel. Men gjorde så gott jag kunde. Nu börjar jag jobba om fem minuter och känner att det kommer funka! 
Får stanna upp under dagens gång och göra mina övningar. 
 
Ha en bra dag! 
Kommentarer

Du är grym som kämpar på!

Skrivet den 19 December, 2012 - 14:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA