17 december, 20 ways to hell

KATEGORI: Träning | 2012-12-17 / 21:33:24
Idag får jag vara stolt över mig själv. Först jobb 8-15.30 och sedan hem med barnen och fixa middag innan det bar av till Sats i Väsby för att träna med Emelie. Båda vi körde 20 ways to hell med uppvärmning på något som liknade en crosstrainer väldigt mycket men kändes rätt annorlunda. Det var kul att köra programmet med någon, man såg lite hur den andra gjorde. Det var dock bara typ två-tre övningar som vi hade uppfattat olika. Men kul med respons! Hoppas på att vi kan få in kvällsträning lite då och då när jag nu börjat jobba igen.
Idag har jag dock en svacka, väldigt ont tyvärr. Jag vill inte erkänna det, för jag vill jobba. Och det gick bra att jobba idag, men sen plötsligt slog det till som fan. Och jag tog två Citodon men kände inte av någonting alls. Därför glömde jag bort min vänstra sida ganska ofta på träningen och gjorde de mesta bara på höger, alltså väldigt bra att jag hade Emelie med mig!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA