Det kan bara bli bättre nu..

KATEGORI: Vardag | 2013-02-12 / 14:59:39
-Igår råkade jag äta rå kyckling.
-Imorse var jag tvungen att sjuka mig från jobbet på grund av hemska utslag i och runt munnen samt ansiktet.
-När jag skulle till doktorn imorse så tändes oljetryckslampan på bilen. Hej bärgning!
-Diagnosen från läkaren: herpes och svinkoppor = 10 dagars penicillinkur och sjukskriven från jobbet resten av veckan.
-K är hemma sjuk.
-Mannens nya telefon krascha.
-Dom hinner inte fixa bilen förrän nästa vecka.
-Fått huvudvärk.
 
Kan inte mer än bli bättre nu va?
 

Det roliga är, jag orkar knappt bry mig. Tidigare idag så gick jag bara och skratta åt allt elände. Blir ju liksom inte bättre av att deppa. Kan bara bli bättre nu.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA