Illamående

KATEGORI: Hälsa | 2014-02-25 / 19:50:25
Vet inte riktigt vad det är. Men sen i fredags har jag haft ett konstigt illamående. Känts lite som mitt magsår, sen som sura uppstötningar/halsbränna. Igår på jobbet fick jag akut-kräk-attack som var riktigt hemsk. Efter det var det som illamående/sura uppstötningar. Kaffe kan jag inte dricka, stark mat går bort. För då får jag ont som med magsår.
Men varför nu plötsligt? Visst förra veckan var en helt sjuk vecka på jobbet då jag knappt visste vad sömn var. Men varför håller det då fortfarande i sig? Jag har ju sovit. Och sjukare veckor har jag haft! Och lyckades ändå kombinera familjen/träningen/jobb väldigt bra, och så skötte jag kosten.
Kan det vara något med kosten? Tänkte eftersom jag ändrat lite där.. Det är verkligen ingen kul, är inte alls sugen på att äta. Men äta bör man. Annars så är det inget knas med allmäntillståndet. Träningen igår gick bra och idag var jag på gymmet och det gick hur bra som helst. Förutom illamåendet som bränner i halsen.
 
Förslag på vad det kan vara eller vad jag kan prova för att slippa eländet?
Kommentarer
Jeanette Svedlund  http://mabramedmig.wordpress.com/

Hej, var tvungen att gå in o kika lite:) Såg loggon, shit vilken skillnad på bilderna! Vad duktigt!! Jag är bara i början av viktnedgången så man ser ingen skillnad ännu:P

Men skitduktigt! :)

/Nettan (Jeanette)

Skrivet den 25 Februari, 2014 - 21:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA