Björnestark

KATEGORI: Träning | 2016-01-09 / 14:49:18
Imorse vaknade jag kvart över sju och kände mig så pigg och utvilad! Kände enorm energi och en stark känsla över att ta dagen med storm!
 
Innan jag åkte till gymmet strax efter nio hade jag påbörjat städning och tvättmaraton.
 
På gymmet höll sig energin kvar och jag kände mig sjukt fokuserad och visste att passet skulle bli lyckad. Jag vågade mig på att öka på vikterna på vissa övningar och kände klockrent hur tekniken satt som en smäck. Vilken känsla va? Det var bröst/rygg som fick jobba idag och det har faktiskt blivit favorit muskelgrupperna att träna, det är så magiskt att känna hur jag kan öka på vikterna och för engångs skull i mitt liv kunna känna mig stark i ryggen! En stark rygg är verkligen a och o i mitt yrke och vill vara stark och slippa en ond rygg.
 
Här har ni en hat-enarms-övning som jag fått från min PT. Vissa övningar väljer vi fortfarande att köra en sida i taget. Och visst växer man lite som människa när man fortsätter att köra vissa hatövningar och känner en utveckling?
 
Imorgon satsar jag på personbästa i marklyft!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA