Hatpass

KATEGORI: Inspiration | 2016-03-24 / 19:15:08
Igår körde jag bröst/rygg på gymmet och hade faktiskt sällskap av en kollega. Kul att få någon som följer med på ens pass ibland! Vi körde många av mina favoritövningar och faktiskt så lyckades jag med personbästa i en-arms-rodd i cabeln, så sjukt peppande!
 
Idag stod det ben på schemat. Och ibland så brukar jag slänga in ett benpass med massa övningar som jag verkligen avskyr. Haha! Jag tror att jag gör det för att inte bli för bekväm i min träning och för att se att jag verkligen utmanar mig själv även när jag tränar utan PT. Fast passet började jag med knäböj, inte direkt en övning som jag avskyr men dock en övning som jag valt bort. Jag VILL köra knäböj i smithmaskin, men med min skada så har det inte funkat för mig med stången. Men jag VILL ju verkligen så nu ska jag prova mig fram sakta men säkert. Får börja med låga vikter! Körde nog inte tyngre än 40 kilo idag. Det är en så pass viktig övning känner jag så vill få in den i min träning. 
 
Vad har ni för hatövningaroch brukar ni köra dessa ändå?
 
 Lite torsdagspepp från mig inför helgen! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA