När man blivit frälst

KATEGORI: Kost | 2015-09-12 / 09:25:00
Nu har jag kört Paleo ett litet tag, och vet ni? Jag är totalt frälst! Jag körde ju Paleo en sväng förut men blev aldrig lika frälst då. Men nu! Jag känner av sådana fantastiska under (förutom den här hemska förkylningen som lamslagit mig) på så kort tid! Min kropp älskar det! Och alla dagar förutom i måndags har jag vaknat glad och positiv, haft så mycket energi och kännt att jag bara strålat. Och för någon som åkt på en kraftig depression och helst velat gråta bort dagarna så är det fantastiska underverk!
 
Och nog för att verka som dubbelmoral nu. Men innan jag började med Paleo var jag lite av en kvargfantast. Så när gubben min kom hem med lite nyheter igår så känner jag mig alldeles för nyfiken för att låta bli att smaka. Fast samtidigt så känner jag en längtan tills dom är slut så jag kan koncentrera mig på 100% paleo igen. Haha. Kan väl leva på kvarg och soppa nu under förkylningen med tanke på halsen och få slut på kvargen.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA