Snygg på bild

KATEGORI: Food och Fitness | 2015-11-17 / 10:36:27
Åh herregud. Det här med att man ska få till en bra bild på sig själv på beställning. Nästa vecka ska jag stå i en monter på Hälsomässan (mer om det i ett annat inlägg) och så skulle man aktivera sin medverkan och skicka in ett foto som går att använda på identitetsbrickan.
 
Personligen så tycker jag ju att bild nummer fyra är snyggast, den är liksom mest jag.
 
Ni har väl inte missat att det är Hälsomässan 27-29 november här i Stockholm? 
Kommentarer
Elisabeth

Länge sen jag kollade din blogg nu....

Skrivet den 17 November, 2015 - 18:02
Elisabeth

....oops vad hände där 😉
Jag förstår precis men tycker du ska ta bild nr 3, men håller med nr 4 är det heller inget fel på haha....hade gärna gått om jag bott i stan..

Svar: Välkommen tillbaka :)Haaha, ja fast jag gillar ju att vara lite annorlunda och inte som alla andra ;)
Laura

Skrivet den 17 November, 2015 - 18:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA