Tystnaden

KATEGORI: Barnen | 2015-05-04 / 18:53:10
Många gånger när det blir väldigt tyst här så beror det på full rulle på hemmaplan med familjelivet. Jag har ju två barn, varav ett med ADHD och asperger. Bara det är ett heltidsjobb, det är möten hit och dit och tunga svåra beslut måste fattas. Jag har aldrig skrivit om så mycket annat här på bloggen än om mig själv och om min träning och kost. Det är inte i många inlägg som jag skrivit något om barnen.
 
För mig är det här en blogg om träning, hälsa och kost. Så i perioder, även när jag sköter kosten och träningen så finns det liksom inte mycket att skriva eftersom det blir så mycket på hemmafronten. Det finns ju säkert massor av bloggar skrivna av föräldrar med barn som har funktionshinder, jag har bara aldrig sett mig som en sån.
 
För det känns som att ni som läser här, det är väl ändå träningen och hälsodelen som ni läser min blogg för? Visst tänker jag rätt? 
 
Annars hoppas jag att ni haft en skön helg och laddat upp inför en ny vecka med nya utmaningar. Jag själv har helgvecka på jobbet så blir runt 60 timmar plus massa möten hit och dit angående barnet i fråga.
 
Lite min feeling i helgen efter en tuff vecka på jobbet 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA