Spinning around

KATEGORI: Familjelivet | 2015-03-25 / 11:35:32
Hallo.
Känns som att jag väldigt ofta skriver att det är fullt upp och väldigt intensiva veckor. Men det är det. Fast kanske inte så konstigt när man jobbar mer än heltid, tränar sex pass i veckan och har två barn som ska överallt hela tiden. Men jag klagar inte.
 
Och varför det kanske inte blir så mycket sagt här är för att när jag faktiskt är hemma så ser jag till att varenda minut går till barnen och att dom får min fulla uppmärksamhet. Den här veckan är det en sån dära 60+ timmars arbetsvecka, så tar vara på varenda sekund jag kan hålla barnen i famnen.
 
Träningen flyter på och likaså kosten. Blir starkare på gymmet och snart är de första tre veckorna på detta träningsupplägg förbi och det blir dags för tyngre vikter med färre reps. Spännande! 
 
Tyvärr har jag haft oturen att få besök av stela axlar som ger spänningshuvudvärk med sig.
Igår fick jag massage av mannen min, satt med värmekudde och idag torterade jag sönder med rulle efter ett pass på gymmet. 
 
Nu tänkte jag passa på att åka in till jobbet lite tidigare för att sätta mig i den hemska massagestolen ett tag. 
 
Mina hjälpmedel just nu.
 
Hur lever livet för er?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA