Ge kroppen vad den vill ha

KATEGORI: Träning | 2015-03-11 / 19:27:00
I flera veckor har både Instagram och Facebook kryllat av folk som är ute på morgon PW. Blivit sjukt sugen! Men som tvåbarnsmamma och med en man som också jobbar skift så är det inte alltid lätt att få till det. 
Men igårkväll blev suget riktigt stort! Så imorse ringde klockan vid fem så tog jag en PW på en timme innan jag började jobba klockan sju. Trodde jag skulle vara helt färdig, men vilken energi jag haft hela dagen! Att få rensa skallen med frisk luft är verkligen guldvärt!
 
Imorgon blir det en repris och tanken är att det får bli en pw de mornar som jag jobbar dag och mannen min inte börjar jobba klockan sex.
 
Efter jobbet var det hämtning av barn och sen körde jag första cardiopasset för veckan. Fick bli en timme på crosstrainern. 
 
Nu på kvällen har det blivit ordentlig återhämtning för kroppen med varmt bad och ansiktsmask. Nu är planen att däcka i soffan i väntan på att mannen kommer hem och då flytta ner till sängen. Har så svårt att somna innan han kommer hem..
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA