Att belöna sig själv

KATEGORI: Familjelivet | 2015-03-16 / 19:05:01
När man sliter som ett djur för att nå sina mål är det viktigt att komma ihåg att berömma sig själv. En klapp på axeln för att man är så jävla grym. För det är just det jag är. Jag får ofta höra att man inte hinner träna på grund av barnen och jobb. Bullshit. Jag jobbar skift, heltid. Min man jobbar skift, heltid. Bara att få ihop våra jobbscheman är ett pussel. Men ändå så tränar jag sex pass i veckan. Jag prioriterar träningen. I första hand kommer självklart familjen, det är inte mycket min träning går ut över barnen. Jag hittar tiden. För den finns.
 
Men eftersom jag sliter som ett djur är det viktigt att komma ihåg att belöna sig själv. Jag älskar att belöna mig.
 
 
Igår fick jag hem dessa snygga handskar från Better Bodies och idag hade det hamnat ett par nya träningsbyxor i brevlådan. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA