PT och ökning

KATEGORI: PT | 2015-06-26 / 17:00:00
Igår hade jag en PT-tid. Snacka om att jag kände mig extra flåsig och lite utmattad! Tror det har att göra med att jag hade den tuffaste dagen på den så fint kallade 'tjejveckan', men jag kämpade mig igenom hela passet som jag tror gick ut på att förgöra mig så gott det bara gick med en Dynamaxboll för att sedan ta ut sista droppen ur både triceps och biceps. Behöver jag säga att hon lyckades? 
 
Idag känns det att det var PT igår, precis som det ska! Känns härligt att för en gångs skull ha träningsvärk i armarna också! 
 
Jag kom lite smått överens med PTn om att sluta äta för att gå ner i vikt och istället äta för att bygga muskler. Visst har jag kilon att gå ner fortfarande, men med tanke på hur hårt jag kör på med träningen så kommer inte detta vara något problem. Jag kan ju inte längre gå ner lika fort som jag gjort, man måste ju tänka på kroppen lite också och vara snäll mot den! Så mer kalorier från idag, självklart kalorier från bra mat. Ser helt enkelt till att bara öka intaget av den maten jag redan äter. Här kommer jag muskler! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA