Muskelsmörj

KATEGORI: Träning | 2015-06-27 / 23:06:37
Det har varit en grym vecka träningsmässigt! Haft två PT-pass, gått PW de flesta mornar innan frukost och kört flera grymma pass själv på gymmet! Jag älskar att känna den underbara kicken av när jag själv kan leverera så sjukt bra! 
 
Fick ju som sagt en sjuk träningsvärk efter PT-passet i torsdags och det höll i sig ännu mer idag. Så många grymma pass den här veckan! Belönade min kropp idag med en timme rejäl muskelsmörj, låter kanske lite lyxigt och enkelt. Men alla ni som provat på HotMojo vet vad jag snackar om! Idag var det 38 grader i salen. Så ja, en timme rejäl och brutal muskelsmörj i rejäl hetta.
 
Jag tror att det är svårt att förstå hur tunga och krävande dessa pass är innan man själv har provat på. En liter svett fattigare lämnade jag i alla fall salen med ett stort leende på läpparna. Härligt att chocka kroppen med lite annat än bara tunga vikter! 
Resten av lördagen spenderades hos svärmor där vi blev bjudna på middag. 
 
Nu börjar det närma sig läggdags innan klockan ringer imorgon för veckans sista PW och sedan vilodag från gymmet. Istället blir det ett rejält pass på Grönan där hela dagen ska spenderas med familjen! 
 
 
Linnet blev genomskinligt av all svett. Läckert!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA