Att finna sin väg

KATEGORI: Vardag | 2015-06-25 / 16:22:03
Som med allt i livet så gäller det att hitta sin egen väg, finna just det DU brinner för. Det gäller ju allt i från träning till sin egen klädstil. Det man trivs med.
 
Jag har alltid drömt om att bli den som läser massa böcker. Men med min ADHD och det här ekorrhjuls-livet som man lever så har jag aldrig hittat ordentliga luckor att klämma in läsningen på. Så det blir oftast att jag läser i perioder. Men i våras provade jag något nytt som jag fastnade för! Storytel! Betalar 149:- (tror jag) i månaden och har tillgång till att ladda ner massa bra ljudböcker. Köpte grymma trådlösa hörlurar och kan nu lyssna samtidigt som delar av ekorrhjulet snurrar. Vid träning och vid viss hemmaarbete (så länge barnen pysslar med annat). Har plöjt igenom sjukt mycket bra böcker! En av de bästa författarna måste verkligen vara Fredrik Backman! Jag hoppas verkligen att ni inte har missat honom!
 
Bilderna är lånade från Google
En man som heter Ove. 
Britt-Marie var här.
Min mormor hälsar och säger förlåt. 
Saker min son behöver veta om världen. 
 
I alla dessa böcker har jag kommit på mig själv att skratta högt, sucka högt, nicka medhållandes och bara stå och le. Böckerna är så fantastiska och har verkligen grymma kommentarer och sjukt många igenkännighetsfaktorer! Om ni inte har läst eller lyssnat på dessa så rekommenderar jag det starkt!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA