Hjärtats extra slag

KATEGORI: Träning | 2015-07-12 / 13:16:03
Oj, bara sådär dog uppdateringen lite här. Utan anledning egentligen, enda skillnaden är väl att vi tagit oss hem från landet eftersom vi såg att vädret inte skulle vara på våran sida den kommande tiden. Så nu spenderar vi sista tiden av semestern på hemmaplan med några mindre aktiviteter. 
 
Vilket kärt återseende det var att få komma tillbaka till gymmet, till den riktiga världen med vikter och stänger.
Kört några härliga pass och längtar redan till nästa! 
 
Idag kände jag mig stark som en oxe och ökade vikter i flera övningar! Sjukt härlig känsla! Efter passet började mina armar skaka något otroligt och det såg lite roligt ut när jag satt vid köksbordet och försökte få i mig maten. 
 
Resten av dagen spenderades som tur är på hemmaplan, Mini har bästisen över så plötsligt har vi en extra femåring. Än så länge roar dom sig själva bra i hennes rum.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA