Glass på Marinan

KATEGORI: Träning | 2015-07-04 / 19:29:46
Hallo! 
Börjar ni vänja er vid dessa härliga temperaturer? 
 
Jag började dagen som vanligt med en timme PW innan frukost med en härlig bok spelandes ur lurarna. Älskar när man kan leva sig in i böckerna! 
Det är så himla härligt att komma tillbaka till huset och duka fram frukost i solen på baksidan och sitta tillsammans med familjen. 
 
Innan lunch passade jag på att beta av dagens träningspass, idag var det lite mera flås som stod på schemat.  
 
Efter lunch åkte vi in till Grisslehamn där jag åt min efterlängtade planerade glass, mums! 
 
Av mannen min fick jag ett par nya byxor och en ny superfin klänning! 
 
Hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll!
Jag ska spendera kvällen i soffan med mannen och se på film.
 
💜
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA