Ansträngningsgrad 0,1

KATEGORI: Vardag | 2015-07-02 / 16:28:59
Hej och hallo sommarvärmen!
 
Idag har vi en härlig solig dag! Jag får vara glad att jag tog min PW tidigt imorse. Fast redan vid 7.20 när jag gick ut var det varmt och skönt med shorts. Härligt att komma tillbaka till huset efter en timme, äta frukost i solen på baksidan och veta att man har hela dagen framför sig.
 
För mig är det dessutom vilodag idag så tänkte utnyttja det till max och bara vara och slappa. Ni med småbarn förstår vad det innebär (mamma kan jag få dricka....?, Maaaaamma, Evelina bråkar med mig, Maaaamma ska vi till stranden snart....). Tur att vi har en egen strand här så slipper man trängas med mer än någon granne!
 
Jag var snabb med att ropa på mannen med att han skulle fota mig så det fanns bevis på att jag varit i vattnet. Men nej, jag doppade mig inte helt...
När jag sedan låg och glassade i solen så bestämde jag mig för att nästa år ska jag ha bikini. Min kropp kommer inte vara perfekt, men de senaste åren har jag kämpat och slitit för att forma den till den bästa jag. Så ja, bikini nästa sommar!!! 🙈🙈🙈
 
Nu sitter jag och glassar det sista i solstolen på tomten innan matlagningen dras igång ordentligt. För mig blir det klyftpotatis och kyckling. Mums!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA