-80 kilo

KATEGORI: Träning | 2015-07-14 / 13:31:04
Idag har jag varit med om något stort. Något fantastiskt som jag aldrig ens vågat drömma om. När jag klev upp på vågen idag så fick jag för första gången någonsin se en sexa som första siffra. För någon som vägt minst 150 kilo är det helt sjukt! 
Detta betyder nu att jag knäckt -80 kilo. Kan ni förstå? MINUS 80 KILO!
 
 
Jag strävar inte längre bara efter viktnedgång, men självklart kommer vågen alltid påverka mig lite. Att se resultat på vågen är fantastiskt. Men nu handlar det om att bygga en stark kropp med massa muskler! Jag äter inte för viktnedgång, utan äter mer kalorier än "rekommenderat" för mig för att kroppen ska få allt det den förtjänar. Självklart ser jag till att äta kalorierna i form av rätt mat och sådan mat som jag vet kommer hjälpa mig att nå mina mål.
 
Kom ihåg, ingenting är omöjligt! 
Kommentarer
minoandligaviktresa.wordpress.com

Stort grattis! O bra kämpat.
Har själv gått ner ca 20 kg men har 30 kvar....
Du inspirerar! 😄

Svar: Tusen tack!
Laura

Skrivet den 26 Juli, 2015 - 20:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA