Stödstrumpor

KATEGORI: Hälsa | 2015-01-14 / 19:25:06
Nu kommer säkert många tycka att jag låter som värsta tanten eller så. Många på jobbet blir förvånade och ifrågasätter mig.
 
Jag har ett väldigt rörligt yrke. Går mycket och rör mig allmänt mycket. Även på min fritid så rör jag på mig mycket eftersom jag tränar sex dagar i veckan.
 
Ja, om ni inte läst rubriken och missat vad jag surrar om så är det stödstrumpor. Jag skulle inte kunna tänka mig ett pass på jobbet utan stödstrumpor. Det kan även hända att jag vissa gånger på fritiden väljer att ha det om jag tex vet att jag kommer gå onormalt mycket. 
Tantigt? Kanske det, men jag vill ha snygga ben när jag blir äldre. Försöka undvika onödiga åderbråck och slippa svullna ben på kvällen. Jag har ju dessutom haft en propp så även det får mig att välja stödstrumpor. 
 
Igår fick jag hem fyra par nya.
 
Hur många av er använder stödstrumpor? 
 
Kommentarer

Jag använde stödstrumpor när jag jobbade i en grossistbutik, speciellt eftersom jag hade stukat foten också, men det var verkligen en räddare. Använde dem även utanför jobbet ibland och tänkte att killen skulle tycka att det var tantigt, men han tyckte de var sexiga faktiskt! ;) Jag köpte dock ett par från kronans droghandel som såg ut som korta strumpbyxor ^^

Svar: 👍👍👍
Laura

Skrivet den 18 Januari, 2015 - 15:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA