Sigtunahöjden

KATEGORI: Hälsa | 2015-01-16 / 20:50:47
Jag ville ge min mamma en riktigt bra julklapp, något verkligen minnesvärt. Har tröttnat ganska mycket på att ge massa saker till folk som ändå bara är onödiga.
 
Min mamma är fantastisk, utan henne skulle inte livet gå runt. Hon förtjänade det bästa och det fick hon. Hade bokat LunchSpa till oss som vi var på idag. I det ingick det fri tillgång till relaxavdelningen, lite snacks, en valfri 50 minuters behandling och lunchbuffé.
 
Jag hade valt en behandling som gav peeling, skrub och allmän behandling till händer, fötter och ansiktet. Vilken lyx det var! Och lite stolt över att jag fixade det. Det är nämligen så att jag har världens fotfobi, tål inte när någon petar mig i ansiktet och fixar inte att någon tar och rör mina fingrar. Haha. Ja varför valde jag ens det egentligen kan man ju undra förstås. Men lite lyx i vardagen var jag ute efter. 
 
Lite förfriskningar innan
 
Tio år yngre hud skulle jag få 
 
 Lite plock från förrättsbordet
 
 Huvudrätten
Grillad pumpa med något (för avancerade namn).
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA