OneBake

KATEGORI: Baka | 2015-01-24 / 18:14:00
Ni ska veta hur glad jag blev när jag insåg hur mycket jag faktiskt kan baka med OneBake från Fitnessguru. Har alltid tyckt att det är sjukt tråkigt att baka glutenfritt, många recept innehåller olika glutenfria mjölblandningar som man köper färdiga i affären. Dessa har jag aldrig köpa. Men OneBake går verkligen att använda till massor!
 
OneBake är ett vassleprotein som är gjord så att den klarar höga temperaturer utan att brytas ner. OneBake är en bra källa till protein och kan användas i bakning, matlagning (använde den faktiskt när jag gjorde köttfärslimpa) och funkar även som en neutral bas i proteindrinkar.
 
Med OneBake kan du ersätta en del av (i vissa fall allt) mjölblandningen för att lätt öka proteinhalten i det du tillagar. Perfekt när man vill minska på kolhydraterna eller bara för att få lite hälsosammare alternativ. 
 
-Onebake har ett högt biologiskt proteinvärde och är värmetåligt upp till 200 grader. Perfekt vid bakning och matlagning! 

 

 Bilden är från Fitnessguru.com
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA