När det går för bra

KATEGORI: Allmänt | 2015-01-12 / 18:45:54
Förra veckan var grym träningsässigt! När jag igår skulle sammanfatta veckan i huvudet så insåg jag dock att jag glömt bort att ta en vilodag. Jag har lovat mig själv att ha minst en vilodag i veckan, men ja eftersom jag helt glömde bort det så fick det bli en vilodag idag istället. Bättre sent än aldrig va?
 
Hoppas ni haft en bra helg. Mina tre lediga dagar gick alldeles för fort! Vi hade middagssällskap här hemma både i lördags och söndags. Riktigt mysigt. Lördagen erbjöd även lite sällskapsspel med gästerna och lite (läs mycket) godsaker. Riktigt lyckad helg som även som ni förstår innehöll grymma träningspass.
 
Idag är det som sagt vilodag som istället erbjöd jobb och storhandling. Längtar till gymmet imorgon som kommer få bjuda på legday!
 
 
Ha en grym vecka nu alla ni!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA