Januari-april

KATEGORI: Hälsa | 2015-01-02 / 18:00:00
Jag tänkte sammanfatta året som varit och tänkte dela upp det i tre inlägg så vi tar fyra månader i taget. Alltid kul att se vad som hunnit hända!
 
Januari
Som så många gånger så började jag med "nytt fräscht liv" vid årsskiftet efter en höst och vitner med en del sjukdom. Och ni ser, det började bra och har fortsatt i samma stil.
 
Februari
Jag insåg att med bra mat kommer man långt. Man behöver varken svälta eller äta äcklig tråkig mat. Mat med bra råvaror och att laga från grunden är inte så dåligt. Det kommer man långt med!
 
Mars
Jag började äntligen inse att det jag gjort och gör faktiskt inte är så jävla dåligt. Vill jag så kan jag. Började uppskatta mig själv och gav mig själv faktiskt en klapp på axeln.
Hejja mig!
 
 
April.
Tyvärr så blev jag sjukskriven för ryggen igen. Väldigt tråkigt. Men jag vägrade ge mig och kämpade på för fullt! Var ute på PWs för att hålla igång kroppen och för att inte hamna i dåliga banor igen.
I samma veva började jag även att plugga till Livsstilrådgivare.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA