Disney on ice 2014

KATEGORI: Barnen | 2015-01-05 / 20:18:00
Eftersom jag jobbat så sjukt mycket sista tiden  (109 timmar på två veckor) så ville jag överraska barnen med något kul på min lediga dag idag. Så igår bokade jag och min syster biljetter till Disney on ice till mig och mina barn och till henne och hennes dotter. Vi hade sjukt nöjda barn (speciellt min Minis) och det känns bra att ha gjort så mycket man kunnat med barnen när dom är hemma lediga och jag jobbar. Har ju varit biobesök och lite annat mys också. 
 
 
Efter Disney on ice drog vi till gymmet där denna mamma körde ett överkroppspass innan vi fick avsluta hela trippen med storhandling. Verkligen en fullspäckad dag! Men så kul vi haft :)
 
 
 
Nu sitter jag nybadad med en kopp té och laddar inför en ny arbetsvecka som börjar redan imorgon. 
 
Hoppas ni alla får en bra fortsatt vecka!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA