Den envise

KATEGORI: Allmänt | 2015-01-26 / 19:02:39
Senaste tiden har det verkligen kryllat av recept här på bloggen. Jag kan få perioder där jag bara älskar att prova på massa nytt. Och nu hade jag fått hem så spännande produkter från Fitnessguru så har varit väldigt kul att testa allt möjligt. Hoppas ni hittat något spännande att prova!
 
Inläggen i helgen var tidsinställda, jag har nämligen spenderat hela helgen på jobbet. 34 timmar på en helg är ganska mycket, men så ser mina helger ut var tredje vecka. Det var en tung helg, jag hade sjukliga smärtor i magen. Hade förhöjt kroppstemp och kunde periodvis knappt stå på benen så blivit mycket smärtlindrande. Ni kanske undrar varför man ens jobbar då, men med underbara kollegor och en alldeles för envis vilja så går det. Och det gick. Vad det är med min mage får jag ta tag i och undersöka.
 
Idag var det underbart att få ta sig till gymmet. Bara vara för sig själv och göra det man är bäst på. Idag bjöds det på ett pass triceps/bröst/rygg.
Jag har dessutom ändrat träningsupplägg lite, är ju bra att chocka kroppen och bryta mönster. Kör just nu tyngre vikter och färre repetitioner. Hur gör ni? Många lite lättare? Eller som jag nu med tyngre och färre?
 
Äntligen införskaffat mig några nya sportbh i rätt storlek också! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA