Kort vecka och PT-timme

KATEGORI: PT | 2015-08-07 / 17:55:33
Den här veckan hade jag en kort vecka på jobbet, bara ett kvällspass på onsdagen och 7-14 igår. Skönt! Oftast när jag har dessa veckor så jobbar jag extra minst två dagar, men nu fram tills skolan drar igång för barnen igen så har jag sagt att jag inte ska jobba några extra pass. Skönt för barnen att få förlänga sommaren så gott det går! 
 
Igår hade jag dessutom PT-tid. Jag älskar dessa pass! Då vet jag garanterat att kroppen får göra det den kan enda tills bristningsgränsen! Och jag kan ju avslöja att vi verkligen kommit in på den typ av träning som får det att pirra lite extra för mig! Mycket klassiska basövningar och det är så skönt när man kan sätta tekniken!
 
Vi värmde upp med lite marklyft, en övning som får mitt hjärta att hoppa några extra slag. Kärlek.
Sedan var det dags för att öva sig på lite chins och pull-ups. Härligt att känna att man lever! Jag har nu dessutom fått helt förbud mot att göra armhävningar på knä eftersom jag klarade så pass många på tå 🙈🙈💪💪
 
I slutet slängde vi inte lite övningar så att hela överkroppen fick känna på att den levde! Bland annat drop-set på bicepscurl. Haha, det var lite kul faktiskt. 
 
Jag älskar verkligen den här vägen vi tagit med träningen och är så tacksam att jag tagit PTn som jag egentligen suktat efter i så många år. Massor med kärlek till henne 💜
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA