Från hjärtat

KATEGORI: Hälsa | 2015-08-19 / 19:00:00
Jag försöker vara så ärlig jag kan. Jag har en tuff tid just nu. I måndags var jag hos läkaren och fick ångestdämpande, det är ingenting jag vill lägga så mycket vikt på utan strävar framåt och försöker hålla modet uppe.
 
Jag är trött och känner inte riktigt samma gnista för allt. Jag kämpar och kämpar. Och jag vet att det finns fantastiska människor där ute.
 
Det är jobbigt att ha svårt för ett leende och för att brista ut i skratt. Då är det guldvärt att dessa extra stjärnor till människor finns.
Jag hade PT-tid idag och hon fick mig verkligen att brista ut i skratt några gånger. Denna fantastiska människa med sin energi!
För det mesta skrattade vi åt min balans som inte ens verkar existera. För övrigt så stod det ben, rumpa och mage på schemat idag. Mums!
 
Och ja, vi är verkligen på helt rätt spår med träningen nu. Bara att fokusera och blicka framåt så blir det bra
 
💪💪👊👊
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA