Att aldrig säga aldrig

KATEGORI: Träning | 2015-08-16 / 18:07:10
Ni vet det dära talesättet 'att aldrig säga aldrig', det är ju förstås väldigt peppande och så.. Jag har ju till exempel lovat min PT att aldrig mer göra armhävningar på knä. Jag kan ju på tå och är mycket starkare än vad jag någonsin hade kunnat förvänta mig på just den delen.
 
Idag fick jag ångra mina ord. Verkligen. Var ju dags att jobba på flåset idag och vad kan vara mer passande än att kombinera med styrka? Var glad att jag fick plats på dagens Transformerpass. Superkul! Länge sedan jag gick på det, men det slår ju liksom aldrig fel!
 
Och för att komma till saken, en av övningarna var armhävningar med gummiband över skulderbladen så att det skulle bli extra tungt. Och med alla de andra jobbiga övningar och alla tusen burpees så kan jag lova att det kändes! MEN! Jag svek inte mitt ord! ALLA armhävningar gjordes på tå! 
 
👊👊👊
 
Härlig känsla att kunna överraska sig själv! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA