Löplabbet

KATEGORI: Löpträning | 2015-04-24 / 15:50:29
Jag har ju som ni vet tagit tag i löpningen igen. Jag försöker verkligen att ta det lugnt och gå långsamt fram. Jag stretchar, masserar och gör allt jag bara kan för att förebygga att mina gamla skador ska komma tillbaka. Ändå så känner jag att det är på väg, och efter att ha varit hos ortopeden förra hösten och fått höra att det fortfarande är i den stadien att man kan förebygga så gör jag allt jag bara kan.
 
Jag köpte mina nuvarande löparskor i juni, sprang med dom ett halvår och sen har jag inte sprungit så mycket mer med dom. Men när dom köptes så visste vi ju inte om den hära hålfotsproblematiken, därför tänkte jag att jag kanske borde köpa nya.
 
Jag har alltid varit nöjd med Löplabbet så självklart åkte jag dit och är verkligen glad över det! Där kan man verkligen lita på personalen och behöver inte känna att dom tvingar en att köpa massa onödigt! 
Jag kom in, berättade om mina problem och sa att jag ville köpa nya skor. Hade självklart med mina nuvarande löparskor för att dom skulle se hur jag "sliter" på mina skor. Jag älskar att personalen där är så ärliga. Han tyckte inte att jag behövde köpa helt nya skor utan att det räckte med bara ett par nya sulor till mina skor som han hjälpte mig att prova ut. 
 
Så, tack du Håkan på Löplabbet på Stinsen för din hjälp! Jag kom över tusenlappen billigare undan!
 
 
Har ni problem eller funderingar över era löparskor så tycker jag absolut att ni ska vända er till närmsta Löplabbet!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA