Familjehelg

KATEGORI: Barnen | 2015-04-19 / 19:50:00
Vi har sån otrolig tur som har mamma/mormor så nära. Hon bor nämligen på promenadavstånd så vi träffas rätt ofta. För barnen är mormor det bästa som finns!
 
Igår tog jag och barnen pendeln in till stan med mamma/mormor för att gå till Kungsträdgården och se på körsbärsträden. Efter promenad och lunch i stan åkte vi hemåt och förberedde för pyjamaspartyt vi skulle ha hos mamma/mormor. Det var en mysig kväll med lite för få timmar sömn dock. 
 
Dagen idag har spenderats på Leos lekland i Uppsala på kalas. Tur man har bra vänner som ställer upp så jag bara kunde agera väskvakt med min skada.
 
Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas jag kommer nån vart med skadan!
Mina älskade hjärtan 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA